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Full Version: PROBLEMA COM FPS
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Tipo de erro: Meu fps fica normal e do nada despenca...
Nick main: Kouls

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Detalhe: Existem vezes que o FPS cai e depois de um tempo fica normal ou preciso reiniciar o jogo para normaliza-lo. Existem vezes também que o FPS não cai, alguns itens do jogo também faz com que o FPS diminua (Canox Flash, Canox FG, Bazooka)


Eu ficaria agradecido se alguém pudesse me ajudar. Obrigado, agradeço pela atenção!
isso começou a acontecer quando? antes ou depois da ultima update?
1. Limit fps : 333
2. Update drivers : Identify your GPU/Video Card Manufacturer.
Press Start -> Run -> Type in "DxDiag" -> Go to the display tab -> Name: (graphic card name)
Download latest software online
3. Overclock your graphics card (only if you know how)
4. Try archetype mode in game , Low settings "7" is ideal (background / quality / character) and /clothes function

se precisar de ajuda a fazer isso
add skype or teamviewer
Você deve elevar a prioridade do processo do Gunz.
tente instalar Driver Booster 3 é atualiza seus drivers , isso me ajudou uma vez
Estou com o mesmo problema alguem poderia ajudar
(08-30-2016, 12:32 PM)Watera Wrote: You are not allowed to view links. Register or Login to view.Estou com o mesmo problema alguem poderia ajudar

Watera pelo fato de você ter formatado o computador, deve estar faltando algum Driver nele. Baixe o Driver Booster 3 em seu computador para ele poder atualizar os drivers que estão faltando. Wink
Hello There

Have you solved your problem? Please, let me know.
This topic will be closed in 3 days if it isn't answered.

~~ Kllaus
I'm having the same problem. Drivers are all up to date, Just ran a Registry Clean and Cleaned out my computer and all with CCleaner. Didn't seem to make a difference. I think it's time for a client update. I don't have this problem with any other servers.

Operating System: Windows 10 Home 64-bit (10.0, Build 10586) (10586.th2_release.160802-1857)
Graphics: GEFORCE GTX 760
Processor: Intel® Core™ i5-4690 CPU @ 3.50GHz (4 CPUs), ~3.5GHz
Memory: 8192MB RAM
Available OS Memory: 8132MB RAM
DirectX Version: 12
Hello There.

I think the problem was solved.
If you have any other inquiries send me a private message.
Solved.

~~ Kllaus
Thread Closed.