Universe Board

Full Version: Account Support.
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
[ENGLISH]

Hi there,
In order to request any support related to your account, please make sure to stick to the format below:


UserID:
What's the issue related to your account:
What have you tried to solve the issue:
ScreenShots:

* To post your screenshot(s), you need to upload them on 
You are not allowed to view links. Register or Login to view.  and paste the given link after uploading in this thread.


 

[Português]

Caros usuários,
A fim de que vocês possam iniciar um tópico para pedir qualquer tipo de suporte relacionado às suas contas, por favor certifiquem-se de seguir o seguinte formato:


UserID:
Qual problema você encontrou com a sua conta:
O que você tentou fazer para solucionar o problema:
ScreenShots:

* Para postar as suas ScreenShots, você precisa fazer o upload delas no 
You are not allowed to view links. Register or Login to view. e, em seguida, colar o link gerado, neste tópico.

 


[Spanish]

Hola,
Si desea solicitar cualquier ayuda relacionada con su cuenta, por favor asegúrese de usar el siguiente formato de reporte:


UserID:
Cuál es el problema relacionado con su cuenta:
Qué has intentado resolver el problema:
Imágenes:

• Para publicar su captura de pantalla (s) como prueba, es necesario cargarlos en
imgur y pegar el enlace dado en el mismo hilo del reporte.

 


[Korean]

안녕하세요.
계정과 관련된 지원을 요청하려면 아래 양식을 따르십시오.


사용자 아이디:
계정과 관련된 문제:
문제를 해결하기 위해 어떤 시도를 해봤나요:
스크린샷:

• 스크린샷을 증거로 올리려면
You are not allowed to view links. Register or Login to view.에 사진을 업로드 한 후 지정된 사진 링크를 포럼 게시물에 붙여 넣어야 합니다.