11-11-2016, 05:35 PM
[English]
Hello There,
In order to request any kind of support, please make sure to stick to the format below:
UserID:
What's the issue you have been facing:
What have you tried to solve the issue:
ScreenShots:
Last MLog File:
(C:\Programs Files\universegamers\gunzv10.1\MLogs)
* To post your screenshot(s), you need to upload them on You are not allowed to view links. Register or Login to view. and paste the given link after uploading in this thread.
[Português]
Caros usuários,
A fim de que vocês possam iniciar um tópico para pedir qualquer tipo de suporte, por favor certifiquem-se de seguir o seguinte formato:
UserID:
Qual problema você encontrou:
O que você tentou fazer para solucionar o problema:
ScreenShots:
Último arquivo MLog:
(C:\Programs Files\universegamers\gunzv10.1\MLogs)
* Para postar as suas ScreenShots, você precisa fazer o upload delas no You are not allowed to view links. Register or Login to view. e, em seguida, colar o link gerado, neste tópico.
[Spanish]
Hola,
Si desea solicitar cualquier tipo de Ayuda, por favor asegúrese de usar el siguiente formato de reporte:
UserID:
Cuál es el problema que tienes:
Qué has intentado para resolver el problema:
Imágenes:
Último archive MLog:
(C:\Programs Files\universegamers\gunzv10.1\MLogs)
• Para publicar su captura de pantalla (s) como prueba, es necesario cargarlos en imgur y pegar el enlace dado en el mismo hilo del reporte.
[Korean]
안녕하세요.
다른 종류의 지원을 요청하려면 아래 양식을 따르십시오.
사용자 아이디:
어떤 문제가 발생했나요:
문제를 해결하기 위해 어떤 시도를 해봤나요:
스크린샷:
마지막 파일 MLog:
(C:\Programs Files\universegamers\gunzv10.1\MLogs)
• 스크린샷을 증거로 올리려면 You are not allowed to view links. Register or Login to view.에 사진을 업로드 한 후 지정된 사진 링크를 포럼 게시물에 붙여 넣어야 합니다.
Hello There,
In order to request any kind of support, please make sure to stick to the format below:
UserID:
What's the issue you have been facing:
What have you tried to solve the issue:
ScreenShots:
Last MLog File:
(C:\Programs Files\universegamers\gunzv10.1\MLogs)
* To post your screenshot(s), you need to upload them on You are not allowed to view links. Register or Login to view. and paste the given link after uploading in this thread.
Caros usuários,
A fim de que vocês possam iniciar um tópico para pedir qualquer tipo de suporte, por favor certifiquem-se de seguir o seguinte formato:
UserID:
Qual problema você encontrou:
O que você tentou fazer para solucionar o problema:
ScreenShots:
Último arquivo MLog:
(C:\Programs Files\universegamers\gunzv10.1\MLogs)
* Para postar as suas ScreenShots, você precisa fazer o upload delas no You are not allowed to view links. Register or Login to view. e, em seguida, colar o link gerado, neste tópico.
[Spanish]
Hola,
Si desea solicitar cualquier tipo de Ayuda, por favor asegúrese de usar el siguiente formato de reporte:
UserID:
Cuál es el problema que tienes:
Qué has intentado para resolver el problema:
Imágenes:
Último archive MLog:
(C:\Programs Files\universegamers\gunzv10.1\MLogs)
• Para publicar su captura de pantalla (s) como prueba, es necesario cargarlos en imgur y pegar el enlace dado en el mismo hilo del reporte.
[Korean]
안녕하세요.
다른 종류의 지원을 요청하려면 아래 양식을 따르십시오.
사용자 아이디:
어떤 문제가 발생했나요:
문제를 해결하기 위해 어떤 시도를 해봤나요:
스크린샷:
마지막 파일 MLog:
(C:\Programs Files\universegamers\gunzv10.1\MLogs)
• 스크린샷을 증거로 올리려면 You are not allowed to view links. Register or Login to view.에 사진을 업로드 한 후 지정된 사진 링크를 포럼 게시물에 붙여 넣어야 합니다.