05-03-2016, 04:53 PM
Boa tarde,
Gostaria de pedir por favor uma explicação, pois nao consigo acessar minha conta e agora criar outra com o mesmo login e por acaso eu conseguir criar e acontece que eu tinha cash nela, cujo login é "rylook", e agora minha conta simplismente nao existia mais...
E os meus cash ? E o meu nivel ? E meu dinheiro gasto ?
Tenho provas de todas as compras efetuadas !
Att. Thyers Nascimento.
Good afternoon,
I would please ask an explanation because not I access my account now and create another with the same login and by chance I can create and it happens that I had cash in it, whose login is "rylook" and now my account did not exist simply more...
And my cash? And my level? And my money spent?
I have proof of all purchases made!
Att. Thyers Nascimento.
Gostaria de pedir por favor uma explicação, pois nao consigo acessar minha conta e agora criar outra com o mesmo login e por acaso eu conseguir criar e acontece que eu tinha cash nela, cujo login é "rylook", e agora minha conta simplismente nao existia mais...
E os meus cash ? E o meu nivel ? E meu dinheiro gasto ?
Tenho provas de todas as compras efetuadas !
Att. Thyers Nascimento.
Good afternoon,
I would please ask an explanation because not I access my account now and create another with the same login and by chance I can create and it happens that I had cash in it, whose login is "rylook" and now my account did not exist simply more...
And my cash? And my level? And my money spent?
I have proof of all purchases made!
Att. Thyers Nascimento.