@krustty Where is my price 

![[Image: rogzBB9.gif]](https://i.imgur.com/rogzBB9.gif)
|     Krustty    |  
|    @krustty Where is my price      ![]()  Yeah, but do I really deserve to get ban? I think so for few days    ![]() Dont mess up w/ Prangsta =) ![]()     10-28-2017, 01:39 PM     Jij maakt echt mijn hoofd moe!    Lik lik lik......     10-28-2017, 01:42 PM    (10-28-2017, 01:39 PM)Olifant Wrote: You are not allowed to view links. Register or Login to view.Jij maakt echt mijn hoofd moe! Vriend, je moet eens weten wat er gebeurde, Ze gingen event organiseren Survivor @ dungeon. ik flipte ze bij last ronde. Ik won gwn 2 tegen 1 en nog no donor stuffs ![]() English They made a survivor event at dungeon. It was last round. I flipped that two GMS. How ez, they had gms rockets/sgs and I got no donor stuffs   ![]()     10-28-2017, 01:44 PM     Oké! Heel goed verhaal, zeker een thread waard ja!    Mijn welgemeende excuses....     10-28-2017, 01:44 PM    (10-28-2017, 01:44 PM)Olifant Wrote: You are not allowed to view links. Register or Login to view.Oké! Heel goed verhaal, zeker een thread waard ja! No problem Elephant ![]()  BANNED!!!!!! HAHA   (10-28-2017, 01:22 PM)Prangsta Wrote: You are not allowed to view links. Register or Login to view.Yeah, but do I really deserve to get ban? I think so for few daysofc you deserve!! permanent ban hahahaha jk bro ![]() Haters gonna hate  Thanks given by: Prangsta     | 
|     « Next Oldest | Next Newest »    |