03-12-2020, 11:35 AM
me llega el correo para cambiar mi contraseña, ayer cambié la contraseña por error y no me llega el
ID: anthony_1996
Hotmail: [email protected]
ID: anthony_1996
Hotmail: [email protected]
Solved Recuperar cuenta |
03-12-2020, 11:35 AM me llega el correo para cambiar mi contraseña, ayer cambié la contraseña por error y no me llega el ID: anthony_1996 Hotmail: [email protected] (03-12-2020, 11:35 AM)Aloy Wrote: You are not allowed to view links. Register or Login to view.me llega el correo para cambiar mi contraseña, ayer cambié la contraseña por error y no me llega el ¿Ahora no puede recuperarse por correo electrónico? @TJJ Fighting more and more for my progress. 03-12-2020, 12:24 PM Estamos cambiando el servidor de correo electrónico. La recuperación normal está actualmente deshabilitada. Recomendaría capturar o escribir la información ... There's much more to life than dying over your past mistakes and people who throw dirt on your name. Thanks given by: Chabaras- 03-13-2020, 11:30 PM Enviaré un correo electrónico manual con un enlace de recuperación al correo electrónico registrado en su cuenta. Por favor contáctenos si no lo recibe. There's much more to life than dying over your past mistakes and people who throw dirt on your name. Thanks given by: VyruZ 03-20-2020, 08:08 AM Y ahora? @Aloy Need Help? Add me at discord PlsUniverseGunZ#6030 I possibly take a long time to answer but I always try to answer everyone and help. 03-20-2020, 08:19 AM user confirm he receive email via PM thread closed There's much more to life than dying over your past mistakes and people who throw dirt on your name. |
« Next Oldest | Next Newest » |