Register
If this is your first visit, be sure to check out the rules by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.
Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Banned Users
#1
[EN-US]

Dear Universe Gunz Community,

There have been quite a few reports recently pertaining to accounts being blocked & or Banned Due to a bug in our system.
I am here to inform you that 10 accounts have been Unbanned today.

Anyone who has faced an issue accessing their account please contact me via pm as soon as possible.

Kind Regards,
Helios



[BR-PT]


Caro Universe Gunz Comunidade ,

Há relatos sobre contas que são bloqueados ou banidos, e devido a um bug no nosso sistema.
Estou aqui para informá-lo que 10 contas foram desbanido hoje.

Qualquer usario que tenha enfrentado um problema acessando sua conta, por favor contacte-me através mp quando possível.

Atenciosamente,
Helios



[ES-SP]

Querido Comunidad Universe Gunz,

Ha habido un buen número de reportes reciente que pertenecen a las cuentas que son bloqueado o banido e debido a un error en nuestro sistema.
Estoy aquí para informarles que 10 cuentas han sido desbanido hoy.

Cualquier usario que ha enfrentado a un problema de acceso a su cuenta, por favor póngase en contacto conmigo a través de PM en cuando sea posible.

Saludos cordiales,
Helios
 


[Image: 9jWI76N.png]

[Image: bahamas.png][Image: canada.png][Image: dominican_republic.png][Image: brazil.png]
Underatted Is An Understament... They Tryin' To Test Greatness
Thanks given by:


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)