Register
If this is your first visit, be sure to check out the rules by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.
Thread Rating:
  • 1 Vote(s) - 5 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Nibiru Premium Map
#11
do q adianta ficar fazendo mapa, item novo igual mongoloidao eh n dar um update nesses cheater fudido aí mane???? a grana do donate n basta p vc, né?

maluco ganha co jogo tu devia dar mais atenção namoral msm, update 1x por semana
[Image: 23v10ye.png]

sup tem

[Image: fa7war.jpg]
Quote
Thanks given by:
#12
Great job @rhaziel.
[Image: z5cgxBx.gif]
                                            
                                                         
 
Quote
Thanks given by:
#13
Recolored revs ? 20$
 [Image: FE5EAD780C8402D62F62F995A1CADBBC008A2F55]
Quote
Thanks given by:
#14
Looks unique, well done.
Quote
Thanks given by:
#15
That's what I like, awesome job!
[Image: KJF83LX.jpg]
Quote
Thanks given by:
#16
ur lucky that u have good developers else this server was dead.
good job raz
Quote
Thanks given by:
#17
Great idea, great map.
The teleport spawns are awesome!
[Image: yYs9Ni7.png]
Quote
Thanks given by:
#18
(08-12-2017, 03:53 PM)Hust Wrote: You are not allowed to view links. Register or Login to view.do q adianta ficar fazendo mapa, item novo igual mongoloidao eh n dar um update nesses cheater fudido aí mane???? a grana do donate n basta p vc, né?

maluco ganha co jogo tu devia dar mais atenção namoral msm, update 1x por semana

Mongolão é tu que tava tentando arrumar hack no skype semana passada, você do que eu estou falando meu caro tenho muito tempo nessa internet sei de tudo e de todos, Agora tenha um bom dia.
Need Help?
Add me at discord PlsUniverseGunZ#6030
I possibly take a long time to answer but I always try to answer everyone and help.
Quote
Thanks given by:
#19
(08-12-2017, 08:32 PM)benjaminbg Wrote: You are not allowed to view links. Register or Login to view.ur lucky that u have good developers else this server was dead.
good job raz

At least one person thinks you're a good coder @Pls

Dodgy
Quote
Thanks given by: Helios
#20
(08-12-2017, 09:04 PM)Pls Wrote: You are not allowed to view links. Register or Login to view.
(08-12-2017, 03:53 PM)Hust Wrote: You are not allowed to view links. Register or Login to view.do q adianta ficar fazendo mapa, item novo igual mongoloidao eh n dar um update nesses cheater fudido aí mane???? a grana do donate n basta p vc, né?

maluco ganha co jogo tu devia dar mais atenção namoral msm, update 1x por semana

Mongolão é tu que tava tentando arrumar hack no skype semana passada, você do que eu estou falando meu caro tenho muito tempo nessa internet sei de tudo e de todos, Agora tenha um bom dia.

kkk...bls valeu deficiente continua ai vendendo seus sbzin de *****. Po maneirao em lek tem mto tempo na net ce eh pika msm pqp... sabe de tdo.......... ce eh quase um jezeuis mlk parabéns, eh as xereka? ja viu alguma? ao vivo? em cores? ou tu caga grosso? ''você do que estou falando meu caro'' Q?????????????? sua vida deve ser uma fkin bosta mlk sério msm

buy cheater from pls= dont get ban
use cheater from another coder= ban in 1 hour

agora pode ban, isso q eu gosto po de ver nego mad
[Image: 23v10ye.png]

sup tem

[Image: fa7war.jpg]
Quote
Thanks given by:


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)