Register
If this is your first visit, be sure to check out the rules by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.
Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Solved Falta de interesse??
#1
Boa noite, a partir deste post, gostaria de argumentar sobre a falta de consideração, digamos assim para facilitar o entendimento, com players Glad do Gunz. 
Uma prova concreta com a consciência, e visto por um membro da STAFF, de swap em cw de Glad foi encaminhada por este mesmo membro aos gerenciadores do jogo, com mais de 24 horas de antecedência para o fechamento do mês e envio do prêmio. 
Semanas antes uma primeira denúncia foi feita contra o mesmo clan pelo mesmo motivo, não havia tanta comprovação assim, as supostas provas eram membros falando sobre o assunto de "swap", mas nada foi presencialmente visto e/ou gravado, claramente não seriam resetados, sendo verdade ou não, não havia provas. Mas aos olhos dos demais players de clans de cw Glad, o swap estava comprovado, o que nos deixa de sobreaviso em relação a este clan, onde players que não são do Brasil predominavam. 
Acredito que ao ter recebido essa primeira denúncia, os membros da STAFF também deveriam já estar passando o pente fino neste clan na chegada do fim do mês. Agora, me falta motivos para entender do porquê deste mesmo clan, iCorona, não ter sido resetado antes do fechamento do mês, já que desta vez as provas eram claras, filmadas, e presenciadas por membros da STAFF.
Nada mais posso imaginar do que os administradores do jogo sempre deram mais enfoque nos players de arma. Não é mentira que estes sempre predominaram no jogo, mesmo após a volta em 2015. Mas não são todos, existem também players exclusivos de Glad, a poucas horas, o Pls enviou um aviso no jogo informando que um clan de cw de arma havia sido resetado por swap, mais um momento para questionarmos sobre o porquê do clan de glad não ter tido o mesmo fim?!

---------------------------

Good night, with this post I would like to argue about the "lack of interest" in Glad players. A concret proof, including REPLAYS of Glad CW was given by a STAFF member to the Administration of UGG 24 hours before points reset.
Couple weeks before that, there was a report against the SAME clan, for the SAME reason, but no one had a concret proof about it, only a few members having a discussion about swap. It wasn't seen or recorded, therefore we had to accept that they wouldn't be reseted. Nevertheless, every Glad CW player knew they were swapping, and we stayed on full alert to get a real proof next time.
I believe that receiving this first report, STAFF members should also be investigating them, even a little, like watching CWs and stuff.
But now, I don't have a minimum ideia why this clan, iCorona, hasn't been reseted, since this time the proof was concrete, and had been given to the Head Staffs, Owners, etc by another STAFF member.
I can only imply that UGG administrators only think about KS members. We all know they are the majority of every gunz since always, however there are indeed several Glad players, and we feel completely forgotten. Few hours ago, Pls sent a in-game announcement informing that Warrard had been reseted, and again, we wonder why a Glad clan that did the same thing as the KS clan didn't have the same ending.
Thanks given by:
#2
não li mas acho que é isso msm FLW.
Thanks given by:
#3
(09-02-2017, 04:58 PM)theslumpgood Wrote: You are not allowed to view links. Register or Login to view.não li mas acho que é isso msm FLW.

Nao diga nada entao...
[Image: giphy.gif?width=400&height=225]
Thanks given by:
#4
Só acho que cagaram para você.
[Image: CaringEnlightenedCanvasback.webp]
Thanks given by:
#5
Sim, esse é o assunto, quero ver os argumentos.
Thanks given by:
#6
Realmente os GMs não cumpriram com a função deles de alerta o swap aos administradores, até a data máxima.
Providencias vão ser tomadas.
Need Help?
Add me at discord PlsUniverseGunZ#6030
I possibly take a long time to answer but I always try to answer everyone and help.
Thanks given by: Skinner , deNaughty


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)