Register
If this is your first visit, be sure to check out the rules by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.
Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
hey [winY] what happened?
#11
I guess winy will change his name now rip
Thanks given by:
#12
Peruvians = easy
Thanks given by:
#13
winy doesn't even play gunz, winy doesnt even care about this . peruanos retards flame in 2017 jesus christ, yours prime time in g4nz is now when is dead bra enjoy your time!! nerds...... 2017trashtards
Thanks given by:
#14
que hablas enfermito si winy vive del gunz para 24/7 y todavia me pide vs y pierde, ademas no hables que tu eres la mas ***** y nunca fuiste bueno, el mejor venezolano que conozco es marine el resto puras mierdas, los buenos venezolanos ya no juegan como dust, touga, astrag, zigiro, callate nomas basura.
Thanks given by:
#15
he got stuck in a boxing ring
Thanks given by:
#16
(10-04-2017, 07:34 PM)cyndromeye Wrote: You are not allowed to view links. Register or Login to view.que hablas enfermito si winy vive del gunz para 24/7 y todavia me pide vs y pierde, ademas no hables que tu eres la mas ***** y nunca fuiste bueno, el mejor venezolano que conozco es marine el resto puras mierdas, los buenos venezolanos ya no juegan como dust, touga, astrag, zigiro, callate nomas basura.

y vos quien sos para nombrar a los grandes de venezuela, para ese tiempo tu probablemente ni sabias que era una computadora. Vuelve a tu agujero, gusano. Ni citar un post sabes XDDD, back to indialand retard gorditoo machupichu
Thanks given by: Seb
#17
(10-04-2017, 08:32 PM)Copeland Wrote: You are not allowed to view links. Register or Login to view.
(10-04-2017, 07:34 PM)cyndromeye Wrote: You are not allowed to view links. Register or Login to view.que hablas enfermito si winy vive del gunz para 24/7 y todavia me pide vs y pierde, ademas no hables que tu eres la mas ***** y nunca fuiste bueno, el mejor venezolano que conozco es marine el resto puras mierdas, los buenos venezolanos ya no juegan como dust, touga, astrag, zigiro, callate nomas basura.

y vos quien sos para nombrar a los grandes de venezuela, para ese tiempo tu probablemente ni sabias que era una computadora. Vuelve a tu agujero, gusano. Ni citar un post sabes XDDD, back to indialand retard gorditoo machupichu

Que vas a saber tu newgen en ese tiempo tu andabas en quest o quieres una foto para que cierres la boca random de ***** no sirves y nunca fuiste bueno.

(10-04-2017, 05:23 PM)Copeland Wrote: You are not allowed to view links. Register or Login to view.winy doesn't even play gunz, winy doesnt even care about this . peruanos retards flame in 2017 jesus christ, yours prime time in g4nz is now when is dead bra enjoy your time!! nerds...... 2017trashtards

You are not allowed to view links. Register or Login to view. cry newgen
Thanks given by:
#18
(10-05-2017, 01:45 AM)cyndromeye Wrote: You are not allowed to view links. Register or Login to view.
(10-04-2017, 08:32 PM)Copeland Wrote: You are not allowed to view links. Register or Login to view.
(10-04-2017, 07:34 PM)cyndromeye Wrote: You are not allowed to view links. Register or Login to view.que hablas enfermito si winy vive del gunz para 24/7 y todavia me pide vs y pierde, ademas no hables que tu eres la mas ***** y nunca fuiste bueno, el mejor venezolano que conozco es marine el resto puras mierdas, los buenos venezolanos ya no juegan como dust, touga, astrag, zigiro, callate nomas basura.

y vos quien sos para nombrar a los grandes de venezuela, para ese tiempo tu probablemente ni sabias que era una computadora. Vuelve a tu agujero, gusano. Ni citar un post sabes XDDD, back to indialand retard gorditoo machupichu

Que vas a saber tu newgen en ese tiempo tu andabas en quest o quieres una foto para que cierres la boca random de ***** no sirves y nunca fuiste bueno.

(10-04-2017, 05:23 PM)Copeland Wrote: You are not allowed to view links. Register or Login to view.winy doesn't even play gunz, winy doesnt even care about this . peruanos retards flame in 2017 jesus christ, yours prime time in g4nz is now when is dead bra enjoy your time!! nerds...... 2017trashtards

You are not allowed to view links. Register or Login to view. cry newgen

tu me vai a decir que tu eras krisfly?XDDDD jajajajajaja, sigue buscando fotos en google, yo lamentablemente no tengo fotos de antes todas las perdi pero por aqui te dejo con la gente q comparti clan en hg

You are not allowed to view links. Register or Login to view.

random

llora random





eres el mejor del g00nz man, nunca te retires pana tienes un talento muy impresionante hasta goku queda loco con tu KI xdddddddddddd
Thanks given by:


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)