Register
If this is your first visit, be sure to check out the rules by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.
Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Coins Automáticos
#1
Boa noite.
Ja tem 7 dias contando com sábado e domingo que donatei, eu sei que é por motivo de segurança isso pra evitar fraudes, mais não tem cabimento esperar até 10 dias pra você receber pelo que você pagou.
Durante 10 dias eu me divirto, pego level 100, enjoo e paro de jogar sem receber os coins.Então não vejo a necessidade dessa demora toda. É só um desabafo não levem a mal, sou apenas um consumidor.
Obs: O pagamento foi pelo PagSeguro que aprova na hora e recebe na hora, tanto quanto o dinheiro como o produto na empresa de jogos.
Quote
Thanks given by: Ecology
#2
Cry.

It's done personally by Pls, now think of how many Monkeys like you are donating every day.
  Me --> (•_•) ..
               ∫\ \___( •_•) <-- Ken
              ∫∫ ∫∫ɯ \ \
Quote
Thanks given by:
#3
I wished it was automatic donations as well, unfortunately that is not going to happen. Even staff members have to wait for coins. 
[Image: ZZxUB0g.png]
[Image: giphy.gif]
[Image: BKvEP85.png]
You are not allowed to view links. Register or Login to view.
Quote
Thanks given by:
#4
Não, por que muitas pessoas fazem 'bugs' no paypal ou pagseguro ou fazem disputa para ter o 'dinheiro' de volta, por isso os coins são enviado manualmente.
Quote
Thanks given by: Allan
#5
Creo que ya existen las donaciones automáticas , Están abajo de las donaciones normales.
Quote
Thanks given by:
#6
Nego abre disputa de qualquer jeito, se fosse só isso, era só banir como já fazem. Negocio é o marketing gratuito mesmo. Cada postagem dessa tem uns 3 mongol que vê e pensa "uia tem uns otario doando para esse jogo ainda, vou doar também". 10 dias incomodam mas não impedem nenhum desses caras de doar. E vai ser assim por uns anos ainda, playerbase desse jogo não vai mudar tão cedo.

(09-10-2018, 07:51 PM)Eun Wrote: You are not allowed to view links. Register or Login to view.I wished it was automatic donations as well, unfortunately that is not going to happen. Even staff members have to wait for coins. 

learning quickly you're, young padawan
 
Quote
Thanks given by: Eun , Tuga
#7
Use PayGol if you want automatic donations.
Need Help?
Add me at discord PlsUniverseGunZ#6030
I possibly take a long time to answer but I always try to answer everyone and help.
Quote
Thanks given by: Tuga


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)