Register
If this is your first visit, be sure to check out the rules by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.
Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
No action taken quero meu name color.
#1
boa noite,
segue link comprovando que eu tinha antes de parar de jogar.
You are not allowed to view links. Register or Login to view.

caso queiram mais print, tenho de monte.
 
 
 
 
 
[Image: giphy.gif]
 
Thanks given by:
#2
(04-23-2020, 07:16 PM)LiaClark Wrote: You are not allowed to view links. Register or Login to view.boa noite,
segue link comprovando que eu tinha antes de parar de jogar.
You are not allowed to view links. Register or Login to view.

caso queiram mais print, tenho de monte.
 

Boa Noite , você pode me dizer se sua conta e antiga do Euro Gunz ?  ou se alguem mais sabia sua conta ? alguem pode ter tirado da sua conta..
                       Fighting more and more for my progressHeart                           
               [Image: giphy.gif]
Thanks given by:
#3
não lembro, @Pls só pediu p eu abrir um ticket no fórum que devolveria.
 
 
 
 
[Image: giphy.gif]
 
Thanks given by:
#4
(04-23-2020, 07:47 PM)LiaClark Wrote: You are not allowed to view links. Register or Login to view.não lembro, @Pls só pediu p eu abrir um ticket no fórum que devolveria.

Ok , irei marca o ADM para ele ver.  Fique de olho nesse tópico para mais detalhes. @Angry
                       Fighting more and more for my progressHeart                           
               [Image: giphy.gif]
Thanks given by:
#5
Desculpe, mas color name não são devolvidos, pois a sua conta é somente de sua responsabilidade. Não sabemos oque de fato aconteceu, pois você não oferece provas concretas, somente mostra que tinha um color name e isso não ajuda muito.

Thread Closed.
Thanks given by:


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)